SM-viestit 2020: tervetuloa vapaaehtoiseksi!

3.7.2020

Yleisurheilun SM-viestit järjestetään Kotkassa, peruskorjatulla Karhulan keskuskentällä la-su 12.-13.9.2020. Kyseessä on suurin ja merkittävin yleisurheilukilpailu Kotkassa yli 20 vuoteen! Edellisen kerran SM-viestit kilpailtiin samassa paikassa vuonna 1999.

SM-viestit järjestävät yhteistyössä kotkalaiset yleisurheiluseurat Karhulan Katajaiset ja Karhulan Urheilijat.

Tapahtuman toteuttaminen vaatii suuren joukon vapaaehtoisia erilaisiin tehtäviin. Toivotamme tervetulleiksi kaikki urheilun ystävät ympäri seutukuntaa! Aiempaa kokemusta ei tarvita - kaikki toimitsijat opastetaan ja koulutetaan tehtäviinsä.

Suurin osa tehtävistä sijoittuu kilpailupäiville la-su 12.-13.9.2020, mutta jonkin verran talkoolaisia tarvitaan myös kilpailua edeltäville ja sitä seuraaville päiville. Nämä tehtävät liittyvät esim. kentän väliaikaisrakenteisiin.

Osallistuminen SM-viestien järjestämiseen on ainutlaatuinen mahdollisuus, joka ei toistu Kotkassa aivan lähitulevaisuudessa! Hienon kokemuksen lisäksi tarjoamme talkoolaisille talkooeväät kilpailupäivinä sekä mahdollisuuden lunastaa laadukkaan toimitsija-asun edulliseen hintaan.

Tervetuloa mukaan sankoin joukoin. Tehdään yhdessä upea tapahtuma!

Ilmoittautuminen tapahtumajärjestelyihin TÄÄLLÄ.

Lisätietoja yleisurheilun SM-viesteistä: www.smviestit2020.fi.

Ilmoittautuminen tapahtumajärjestelyihin

• Ilmoittautumiset tapahtumajärjestelyihin pyydetään lähettämään ensisijaisesti tällä lomakkeella: https://forms.gle/oBSVok1LmmpSDiAZA.
  • Vaihtoehtoisesti ilmoittautumisia voi lähettää myös sähköpostitse kilpailunjohtajalle Laurille (l.vuorinen@iki.fi) tai järjestelytoimikunnan puheenjohtajalle Timolle (timo.lehtinen@karhulanurheilijat.fi).
  • Muun muassa työnjaon, koulutuksen ja toimitsijavaatetilausten takia ilmoittautumisia vapaaehtoistehtäviin pyydetään mieluiten heti tai mahdollisimman pian, aivan viimeistään heinäkuun loppuun mennessä.