Seuran jäsenyys ja jäsenedut

Jäsenmaksut

Karhulan Katajaisten jäsenmaksu maksetaan seuran tilille OP FI27 5172 2040 0004 47. Viitenumero: 400011

Seuran jäsenmaksut vuodelle 2024 ovat seuraavat:

Aikuisjäsen                                                                    30 €

Lapsijäsen (2004 synt. ja nuoremmat)          20 €

Perhejäsenmaksu                                                      60 €

Yli 65v                                                                               20 €, tukimaksu 30 €

Tukijäsenmaksu                                                          70 €

Ainaisjäsenmaksu                                                      550 €

Seuran jäseneksi liittyminen

Karhulan Katajaisten jäseneksi voi liittyä lähettämällä tiedot seuran toimistolle tämän sivun alareunasta löytyvällä lomakkeella. Voit täytää samalla lomakkeella kaikkien jäseneksi liittyvien tiedot. Lomakkeen lähettämisen jälkeen seuran jäsenmaksu maksetaan ylläolevilla tiedoilla.

Voit käyttää samaa lomaketta myös jäsenyytesi irtisanomiseen.

Lisätietoja: Jäsensihteeri Jiri Auranen, puh. 050-4726601, nuoriso@karhulankatajaiset.fi

Jäsenedut 2024

Noname-verkkosopimus

Voit tukea seuraa tilaamalla omaan vapaa-ajan ja urheilukäyttöösi nonamen verkkokaupan tuotteita. Ostojesi arvosta 30% päätyy seuran hyväksi.

1. Käytä tilauksillasi KarhKan seurakoodia 10007, muussa tapauksessa tuki ei aktivoidu.

2. Lisää koodi kohtaan "kuponkikoodi" ostoskorissa (huomio isot ja pienet kirjaimet)

3. Klikkaa "Lunasta kuponki".

Jäsentietolomake (jäseneksi liittyminen ja jäsenyyden irtisanominen)

Uusi jäsen vai jäsenyyden irtisanominen?