Karhulan Katajaiset ry

SEURAN TOIMINTA

Seuran tavoite

Urheiluseura Karhulan Katajaiset ry:n tavoitteena on tarjota laadukasta urheilu- ja kuntoliikuntatoimintaa kaikenikäisille ja tasoisille liikkujille aloittelijoista huipulle tähtääviin urheilijoihin sekä tarjota hyvät menestymismahdollisuudet huippu-urheilijoille.

Toiminta

Seuran toiminnasta vastaavat ja sitä suunnittelevat johtokunta, jaostot ja toimikunnat. Käytännön toimintaa pyörittävät vapaaehtoiset seuraihmiset, ohjaajat ja valmentajat.

Toiminta-alueet

Karhulan Katajaisten aktiivisin toiminta-alue tällä hetkellä on yleisurheilu. Lisäksi kuntoliikuntapuolella toimintaa löytyy lentopallon, avaavan liikunnan, hiihdon ja jumpan alueilla.

Tiedotus

Seuran tiedotuksesta vastaa johtokunta ja tiedotusta hoitavat johtokunnan lisäksi jaostot. Tiedotuskanavia ovat seuran nettisivut, vuoden alussa jäsenille suunnattu jäsenkirje, kerran vuodessa ilmestyvä, paikkakunnan asukkaille toimitettava seuran lehti KevätKajatajainen, Kymensanomien seurapalsta, Paikallislehti Ankkurin seurapalsta ja seuran toimintaan osallistuvien koteihin jaettavat kirjeet.

Taloudelliset resurssit

Seura rahoittaa toimintaansa osallistumalla erilaisiin varainkeräyshankkeisiin. Kaupungin seuralle myöntämä vuosittainen tuki on merkittävä tekijä seuran taloudessa.