Asut

Kaarina Saarimäki-Huttunen

saarimaki.kaarina(at)gmail.com

Seuran kisa-asut 2024

Karhulan Katajaiset vaatettaa myös kaudella 2024 Noname.
Alla tarkemmin vaatteista tietoja.

Lisätietoja asuvastaavalta (kts. yllä).

Käytettyjä asuja ja muita välineitä varten löytyy myös välinepörssi Facebookista. Löydät ryhmän nimellä Karhulan Katajaiset välinepörssi.

Seura-asujen tilaus tapahtuu nyt Noname clubshopin kautta. Alla ohjeet siihen. Huomioikaa tilausikkunan sulkeutuminen. Varastosta löytyy myöskin vielä runsaasti asuja, kannattaa kysyä Kaarinalta.

Katajaisten Noname-asujen clubshop ohjeet:

HUOM! TILAUSIKKUNA SULKEUTUU PE 28.2. klo 23.59.

Asujen tilaaminen tapahtuu seuraavasti:

Mene osoitteeseen:

1. Jokainen luo oman tilinsä seuraamalla ohjeita. Eli tekee itselleen käyttäjätunnuksen ja salasanan.  Jos olet tehnyt tämän jo aiemmin (esim. tilannut jonkun muun seuran osalta) niin ei tarvitse tehdä enää uutta salasanaa vaan sama tili käy.
  2. Kun on luonut oman tilin niin voi kirjautua clubshoppiin meidän koodilla, joka on 00374KAKA. Eli ensin täyttää kirjautumisvaiheessa käyttäjätunnuksensa, oman salasanan ja sitten koodimme.
  3. Sitten kun on kirjautunut niin tulee  ”My account” sivulle mistä voi tarkistaa ja päivittää omia tietoja.
  4. Kun skrollailee alaspäin, niin pääsee seuran tuotteisiin. Siinä sitten valitsee tuotteet, koot ja määrät ja etenee pikkuhiljaa maksuun. Eli, henkilöllä on oma tili mistä näkee omia tietoja, tilaushistoriikin etc milloin vain,  mutta pystyy vain tilaamaan avoinna olevasta clubshopista.
  5. Kun on päässyt maksuun (kts. ”Maksa tilauksesi” ) niin voi valita maksutapoja. Klarna, verkkomaksu tai kortilla.
  6. Kun on maksanut niin saa tilausvahvistuksen sähköpostiin. Clubshop järjestelmässä pitää maksaa että tilaus menee läpi. TÄMÄ ON SIIS OLEELLINEN TIETO. ELI PITÄÄ MAKSAA, ETTÄ TILAUS REKISTERÖITYY.  Toki siis on mahdollista valita Klarna maksu, jolloin saa maksuaikaa.
  7. Tuotteet toimitetaan touko-kesäkuun vaihteessa seuralle, josta tuotteiden jako tapahtuu.

Jos sinulla on kysyttävää tilauksesta niin Katajaisten puolelta saarimaki.kaarina(at)gmail.com tai yhteistyökumppanin puolelta kari.arponen(at)nonamesport.com

Huom! Oma pääsy järjestelmään kannattaa toki kokeilla jo hyvissä ajoin, eikä välttämättä viimeisellä minuutilla, jolloin kauppa sulkeutuu.  Näin ehditään vielä tarvittaessa reagoida asiaan.

Tilaa noname-verkkokauppasta urheiluasusteita - tukea seuralle (tätä kautta ei tilata seura-asuja)

Voit tukea seuraa tilaamalla omaan vapaa-ajan ja urheilukäyttöösi nonamen verkkokaupan tuotteita. Ostojesi arvosta 30% päätyy seuran hyväksi.

1. Käytä tilauksillasi KarhKan seurakoodia 10007, muussa tapauksessa tuki ei aktivoidu.

2. Lisää koodi kuponkikoodi -kohtaan ostoskorissa (huomio isot ja pienet kirjaimet)

3. Klikkaa "Lunasta kuponki