Ajankohtaista koronaviruksesta, 14.3.2020

14.3.2020

Viranomaiset ovat tarkentaneet koronavirusepidemiaan liittyviä ohjeistuksiaan loppuviikon aikana. Karhulan Katajaiset ry on tutustunut viranomaisohjeisiin ja tehnyt seuraavat päätökset urheilutoiminnastaan:

• Kaikki seuran ryhmäharjoittelu peruutetaan maaliskuun loppuun asti.
  • Myös seuran isännöimä seiväskoulu peruutetaan toistaiseksi.
  • Urheilijat harjoittelevat yksilöharjoitteluna. HUOM! Koronaviruksella ei ole vaikutuksia terveiden urheilijoiden yksilöharjoitteluun. Kiinnittäkää kuitenkin erityistä huomiota käsienpesuun, hygieniaan ja turhien ihmiskontaktien välttämiseen.

Nämä päätökset perustuvat muun muassa THL:n, Suomen hallituksen, Kotkan kaupungin ja Kymenlaakson Liikunta ry:n (KymLi) ohjeisiin ja suosituksiin.

Lisäksi Kymenlaakson Yleisurheilu ry (KymY) on tehnyt seuraava päätökset:

• Hallikilpailut 21.3. (Kuusankoski) ja 28.3. (Kotka) peruutetaan.
  • Koululaisten Hese-kilpailu 28.4. (Kotka) peruutetaan.

Seuraamme epidemian etenemistä ja viranomaisohjeita aktiivisesti. Annamme lisäohjeita taas parin viikon päästä.

14.3.2020

Karhulan Katajaiset ry