Valmennusryhmien pienryhmäharjoittelu käynnistyy 14.5.

10.5.2020

Suomen hallitus on tehnyt uusia linjauksia koronavirusepidemian rajoitustoimenpiteistä. Karhulan Katajaisten johtokunta on käsitellyt hallituksen linjaukset ja tehnyt seuraavat päätökset seuran valmennustoimintaan liittyen.

Valmennusryhmät siirtyvät pienryhmäharjoitteluun 14.5. alkaen. 31.5. asti ryhmäharjoittelua porrastetaan siten, että harjoitustilaisuuden osallistujamäärä on enintään kymmenen henkilöä. Ryhmien vastuuvalmentajat suunnittelevat harjoitusten aikataulut vastaavasti.

Harjoituksissa kiinnitetään erityistä tarkkuutta turvaväleihin ja hygieniaan. Esimerkiksi käsillä käsiteltävien välineiden käyttöä vältetään ja jokaisella urheilijalla on oltava henkilökohtainen juomapullo. SUL toimittaa jäsenseuroilleen tarkempia ohjeita turvallisesta harjoittelusta lähipäivinä ja KarhKa räätälöi sen jälkeen omat ohjeet turvalliseen harjoitteluun.

Tarkemmat ohjeet toimitetaan suoraan valmennusryhmäläisille.